9e dag nevers-st Amand-Montrond - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 9e dag nevers-st Amand-Montrond - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

9e dag nevers-st Amand-Montrond

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

05 Mei 2018 | Frankrijk, Saint-Amand-Montrond

De foto's toevoegen blijft echt nn probleem en zal ik wel niet kunnen oplossen. Gisteren kwam ik aan de praat met Bart, die mij herkende aan het Limburgse vlaggetje wat ik sinds een dag of 3 achterop heb bevestigd. Er zijn er al meer geweest die me vroegen of ik uit Luxemburg kwam. Ah non Limbourg, Mastrich. Dan weten ze genoeg, want Maastricbt is best wel bekend valt me op. Bart liep ook naar SdC maar kreeg gezelschap van zijn zoon Teun en broer Ton. Ze.liepen enkele dagen met hem mee.
Vandaag had ik me voorgenomen naar La Chatre te fietsen, een 120-er, maar ben door de warmte hier verzeild geraakt.Ook nog over en aquaduct gefietst wat een aparte ervaring was moet ik zeggen. Je fietst naast het water terwijl 20 m dieper de Loire onder je doorgaat.
65km 250hm.

  • 05 Mei 2018 - 22:24

    Sea:

    schitterend toch weer deze tocht prachtig. Leuke foto.s van gisteren Wij vinden dat je gaat als een trein

  • 06 Mei 2018 - 07:37

    Michelle:

    Sjoen um te lezen! Edere daag verheug ieg mieg op n verslagje! Geneet vaan alles um dieg heen, num dg dn rust en weur lekker broen. Deenk deraon: good dreenke mit t werme weer

  • 06 Mei 2018 - 09:04

    John Gerardu:

    Hoi Santiago

    UT maak niks oet of ste dat durrep neet hoolst. Veur dich geldt: alles maag niks mot. Dat hub Ich deks genoeg gezag tege dich oonderweeg. Geneest der vaan. Bon Voyages

  • 06 Mei 2018 - 09:47

    Betsy:

    Hoi Guido, leuke foto's en n sjoen umgeving.T gaet hiel good met tieg gelukkig. Geneet ervan Ier ste t west zien vr in SDC. Xxx Bets

  • 06 Mei 2018 - 10:37

    Anita:

    goojemorge, wat n prachtige rit en dieg maags oonderdeil zien vaan dee prachtige tour...geneet vaan alles wats dieg op diene weeg tegekeums....en met dit weer: good naat hawwe....

  • 06 Mei 2018 - 14:40

    Monique En Jo:

    hey Guido , good bezig geneet mehr van alles watse allemoal tegekeums en vanaaf volgende vriedig kint gans limburg diech umdatse dat geweldig interview gegeve hebs op L1 chapeau

  • 06 Mei 2018 - 15:23

    Marjo:

    'T legkske vèlt inderdaag op, sjiek tot ste zoevöl leuke lui tege kumps oonderweeg, iech staon devaan te kieke wievöl versjillende lui tot ste trüfs, geweldig.
    Sjoen um dien verhaole te leze, bin blij tot 't weer mèt zit.
    Geneet vaan alles um d'g heen en good blieve drinke!
    Groetjes!!

  • 06 Mei 2018 - 20:38

    Ruud Schijns:

    Hoi Guido,

    Goed bezig, hadden ook niet anders verwacht van je. Schitterende omgeving en plaatsen. Geniet ervan en gezond blijven. Iedere vrijdagmorgen bij L1 op de radio tussen 8 en 9. Sjiek !!


  • 09 Mei 2018 - 18:17

    Math En Sas:

    Guido.
    Ziet allemaal geweldig uit iedere dag weer een nieuwe ervaring en korter bij het einddoel chapeau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 16656

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: