16e dag captieux-mont de marsan - Reisverslag uit Mont-de-Marsan, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 16e dag captieux-mont de marsan - Reisverslag uit Mont-de-Marsan, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

16e dag captieux-mont de marsan

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

12 Mei 2018 | Frankrijk, Mont-de-Marsan

Ze hadden het hier al voorspeld dat het weer slechter zou worden maar zo slecht had ik ook niet verwacht temp was met 10 graden gezakt en de hele dag in de regen moeten fietsen. Saaie rit 5 uur lang door een bos maar een rechte weg langs een oude spoorbaan. Wel de eerste markt tegengekomen in Rochefort. Ook dacht ik dat ze in Frankrijk maar een stierenarena hadden, maar ook in Rochefort hadden ze er een. Aangekomen in Mont de Marsan vond ik het welletjes en ben gestopt. ben hier met 1waal en 2 fransen dus worden weer inhoudelijke gesprekken. Dan had ik morgen eigenlijk 2 communiefeesten, van 2 achternichtjes Yva en Zoë van mij, waar ik helaas niet bij kan zijn. Ik wil hun, en hun ouders, natuurlijk van deze kant van harte feliciteren en dat het weer bij jullie wel een beetje mag meezitten.
Ook alvast alle moeders gefeliciteerd met moederdag maar in het speciaal natuurlijk Bets.Ook las ik een berichtje van Mia die de Camino wil lopen en ik kan alleen maar zeggen: Doen, want van uitstel komt afstel. Ik zie hier, zoals ik al aangaf, veel mensen die de camino in etappes lopen van bv 14 dagen en het jaar er op weer 14 dagen omdat ze niet meer verlof kunnen krijgen. Misschen is dat wel een optie. 50km 100hm

  • 12 Mei 2018 - 19:50

    Monique En Jo:

    heij Guido nog effekes en de echte berg gunt beginne. doeg rustig de hubs tied genoeg.

  • 12 Mei 2018 - 21:57

    Jori:

    Hallo Guido,
    Je bent goed bezig, je gaat als een speer. Geniet vooral van de reis, de ervaringen en de ontmoetingen. En kom natuurlijk weer veilig thuis.
    Groet, Jori

  • 13 Mei 2018 - 13:21

    Marjo:

    Hoooooi Guido,
    Je gaat echt snel! Ongelofelijk hoe ver je al bent! Ik geniet van je reisverhalen en de mooie foto's,
    vooral de rit door de wijnvelden, heel indrukwekkend! Geniet van alles wat je onderweg meemaakt,
    zorg goed voor jezelf!
    Groetjes vaan us, Ruud en Marjo

  • 13 Mei 2018 - 15:28

    Mieke:

    Wat straal jij een positiviteit uit niet te geloven.....dikke poen vaan Mieke

  • 13 Mei 2018 - 15:30

    Anita:

    Volgens mieg moosse extra rundsjes goon make aanders bisse te vreug daor haha

  • 13 Mei 2018 - 17:29

    Jefke:

    Hoi Guido, je gaat als een trein (diesel) net als mountainbiken een maal op stoom niet meer te stoppen. Ben benieuwd hoe het volgende stuk van de reis gaat, je komt nu in de bergen, dus heir wordt zwaarder. Rustig aan eigen tempo en door stoempen dan kom je er wel. Genie ervan, leuk al die mensen die je ontmoet en de ervaringen die je op doet, ben wel een beetle jaloers. Als ik het
    allemaal lees had ik wel mee willen gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 16691

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: