23e dag logrono-santa domingo la calzade - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 23e dag logrono-santa domingo la calzade - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

23e dag logrono-santa domingo la calzade

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

19 Mei 2018 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Logrono ligt aan de rio ebro wat een stad toch altijd wat meegeeft wanneer ze aan het water ligt. Ook 'savonds was hier volop vertier aan de barretjes waar natuurlijk veel Rioja werd geschonken, maar ook een bocadillo werd gegeten. 'smorgens toen ik vertrok waren alle straten schoongeveegd met water. Ook vandaag heb ik weer de hele dag door het gebied van de Rioja gereden wat ik eigenlijk wel een beetje saai begon te vinden. Gezien de grote van de boompjes tov die uit Frankrijk krijg ik ook het vermoeden dat ze veel minder dragen en daardoor misschien meer struiken en dus opervlakte nodig hebben. De boeren die ik gevraagd heb konden het me in ieder geval niet uitleggen omdat ze woord engels spraken en ik geen woord spaans. 50 km 541hm

  • 20 Mei 2018 - 11:04

    Marjo:

    Hoi Guido,
    Wát un prachtige reis maaks diech!! Iech vin de foto’s geweldig, de kumps door zoëvëül versjillende gebieden, dat is geneete!! Laot d’g de rioja lekker smake, geneet vaan dees sjitterende reis, zörg good veur d’g zèlf!
    Völ groetjes vaan us,
    xxxxRuud en Marjo

  • 20 Mei 2018 - 13:27

    Monique En Jo:

    Heij Guido een paar dagen te druk gehad met lezen van jouw leuke verhaaltjes en foto's maar nu zijn we weer bijgelezen.
    Het gaat goed met je zo te lezen, jong wat heb jij al wat meegemaakt en veel mensen leren kennen.
    Wat ben je al vergevorderd je komt nog te vroeg op de plaats van bestemming geniet er verder nog van
    We ga nu weer elke dag lezen.
    Groetjes Monique en Jo

  • 20 Mei 2018 - 17:29

    Jefke:

    Hallo Guido,

    Al een tijdje niet meer gereageerd. Hoe gaat het in Spanje heb je al wat Spaans geleerd?
    En hoe gaat het met het buikje, dadelijk hoor je niet meer bij de kilo knallers.
    Leuk al die mensen die je ontmoet en de ervaringen die je op doet.
    Vandaag na drie weken zelf weer eens flink gefietst, viel wel wat tegen. Mis iemand om mee achteraan te fietsen, ha,ha. We hadden al voorspelt dat als je zo door zou fietsen dat je maar drie weken nodig zou hebben. Dit komt nu uit, je zult flink rustig aan moeten doen anders ben je er eind deze week.
    Geniet ervan, neem een rust dag en ga wat bezichtigen, zien je over een aantal weken weer gezond thuis.

    Groetjes Jef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 16666

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: