26e dag carrion de los condos-leon - Reisverslag uit León, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 26e dag carrion de los condos-leon - Reisverslag uit León, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

26e dag carrion de los condos-leon

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

22 Mei 2018 | Spanje, León

Eerst Breur, Mieke en Anita een goeie vakantie op Mykonos. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de Camino te volgen, maar als de veldwegen me te gortig worden moet ik wel de verharde weg volgen omdat mijn fiets daar niet voor gebouwd is heb ik ervaren in Frankrijk. Hier doen veel bikers met mtb-s mee die deze route wel kunnen volgen. Wellicht iets voor een volgende keer. Ook vandaag was het weer koren en nog eens koren wat de klok sloeg. Toch wel leuk om te zien hoe die spanjaarden hier omgaan met het bewateren van deze velden want het gaat vaak over tientallen voetbalvelden. Ze hebben hier gewoon betonnen kanalen aangelegd van groot naar klein en pompen hett water daar dan uit naar boven. Verder was het weer vlak waar ik hem een kon "verknauwelen" en de km onder me door gleden. Ik had het gisteren over Friesland maar als ik het aantal km optel kom ik ook de provincies Drente, Groningen en Overijsel erbij aan het tellen. Daar moet toch heel wat graan vanaf komen. 107km 350hm.

  • 23 Mei 2018 - 06:43

    Bert Mommers:

    Hoi Topper ,
    Leuk om te lezen dat alles voorspoedig verloopt .
    gr.
    Bert

  • 23 Mei 2018 - 06:53

    Alex:

    Mooi Guido, nog ff een paar dagen eine verknauwele en je bent er. :-)


  • 23 Mei 2018 - 07:05

    Evert Janss:

    Leuke verslagen Guido. Iedereen volgt je. Nog even de laatste paar dagen en dan ben je in Santiago.

  • 23 Mei 2018 - 07:32

    Ser:

    Ho jong, como es albergues? Good bezeg, 't geit de gooje kant op. Gelökkeg geit 't noe allein nog mer berg aof :-). De los complemintos.

  • 23 Mei 2018 - 08:40

    Anita:

    Kalimera Guido, es ze soms toch nog get tied euver hubs fiets dig daan mer n stukske via Griekenland haha.....nog ff.....geneet nog vaan de res vaan diene fietstoch....tot gauw....dikke knoevel

  • 23 Mei 2018 - 10:52

    Nick:

    Ha pa,

    Leuke verhalen met aparte woorden. Verknauwel je niet te zeer he, anders bijt je je straks nog op de lip ;)

    Wat lees ik? Iets voor volgende keer? Doel je nu op een tandem met mam? :)

    Amusez-vous!

    x Nick

  • 23 Mei 2018 - 18:59

    John G:

    Hej Santiago,

    Ich moot dich effe verbetere :de vrouwluij en Breur goon naor Zakynthos ketelkes en radler drinke.Haha.
    Nick dat vind ich toch un gooi, mer toch die patsch aaf veur dich. Nog effe jong, die vaan L! wille derbij zien hubbe ze gezag. Ich bin benuit.
    Gooi reis verder nog en rij nog effe naor Fatima, dat is neet zoe wiet mie de zits toch in de buurt.

    Groet awwe fietsmaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 16664

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: