21e dag pamplona-estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 21e dag pamplona-estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

21e dag pamplona-estella

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

17 Mei 2018 | Spanje, Estella

Ik had gsteren trouwens nog niet verteld dat ik ook eens nn machine was had ingedaan. De machines waren de dag vantevoren steeds bezet en de fietskleren ruikte nu niet meer zoals ze bij Bets uit de kast waren gekomen. Vandaag scheen in ieder geval de zon en na een uur fietsen kon het jasje al uit. Na de eerste berg had ik de mogelijkheid om een km meer te klimmen en te gaan kijken naar een windmolenpark boven op de berg bij Puenta la Reina wat ik heb gedaan. Hier staan op een rij 250 molens te draaien over en lengte van een paar km. Lijkt wel alsof ze hier ook van het gas afmoeten. Ook de eerste olijvenboomgaard tegengekomen en net als bij ons asperges.
In Estella nog maar eens uitgelegd dat ik uit de stad van Tom Dumoulin kwam.Nu heeft Atletico Madrid de Europa League gewonnen en als het niet over de Vuelta gaat weet niemand wie bovenaan staat in de Giro. Over eenkennig gesproken. 50 km 350 hm.

  • 17 Mei 2018 - 20:08

    S:

    hoi hoi wat ga je goed en hoe prachtig is het daar allemaal Ben benieuwd of je morgen op L1 bent.

  • 18 Mei 2018 - 08:53

    John G:

    Hej Santiago,
    Ver hubbe ut weer gehuurd vaan dich op L1, mer vaan ut sjwoer kupke had ste neet verteld.
    Mer biertje biertje ik zal je zuipen (oeps) ook al moet ik naar Santiago de Compostela fietsen.
    Fiets ze vriedig weer en Daan is ut weekend

  • 18 Mei 2018 - 11:36

    Marion:

    Hut beerke had tigh good gemaak hè Guido .Dat hads ste ogh wel verdeend jong.En fiets ze de komende daog nog.Dikke poen.

  • 18 Mei 2018 - 16:52

    Betsy:

    Hoi Guido,
    Ieg hub dieg aug gehuurd op het werk. Eederein leef met dieg en met mieg met. Eederein vindt het knap wat ste daes. wbt de windmeules is ook landschapsvervuiling.Hads mote zekke de stad van Andre Rieu. Fietse en neet te veul bereken. de mamxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 16655

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: