22e dag estella-logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 22e dag estella-logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

22e dag estella-logrono

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

18 Mei 2018 | Spanje, Logroño

Al direct bij het vertrek uit estella kom je boven op een flinke bult de eerste bodega al tegen waarachter een klooster ligt. Aan de buitenkant bevind zich een kraan waaruit je goede rioja kunt tappen. Ik wist dit toen nog niet maar zou op dat moment toch nog geen zin in wijn hebben gehad.ik leerde nl later op de dag 2 fietsmaatjes kennen die dit beide wel wisten en ook geproefd hadden. Eef uit Groningen die de tocht op en neer ging rijden en Guido uit Houthalen. De hele dag heb ik dan ook door het wijngebied gefietst waar de Rioja vandaan komt en waarvan de eindplaats Logrono het middelpunt vormt. Hier ligt dan ook de ene wijnbar naast de ander waar de Spanjaarden wel weg mee weten. Gelukkig weet ik de Estrella meer te waarderen anders bleef dat misschien staan. 50km 323hm.

  • 19 Mei 2018 - 09:11

    JJA Engie:

    Goede morgen Guido.

    ik zou toch maar eens van de wijn genieten.
    Zie ook de geweldige fiets outfit. Lang geleden hé .
    Maak er een leuke dag van.
    JJA engie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 16661

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: