10e dag amand montrond-la chatre - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 10e dag amand montrond-la chatre - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

10e dag amand montrond-la chatre

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

06 Mei 2018 | Frankrijk, La Châtre

Ik wist dat t vandaag nn warme dag werd dus ben vroeg vertrokken uit de foyer des jeunes travailleurs. Ik heb in ieder nog niemand vd eigenaars gezien. Direct buiten de stad kwam ik weer in en bos terecht waar ik de fiets een stukje alleen moest laten rijden omdat het bruggetje niet breed genoeg was voor ons beiden. Tot overloop van ramp kwam ik daarna op deze zelfde weg vast te staan omdat de weg overspoeld werd door het water dus ff moeten klunen. In le chatelet kwam ik mn oude werkgever tegen waarbij de aantrekkingskracht voor de rode auto toch nog niet helamaal was verdwenen.Bleek loos alarm waarbij het wel opviel dat ze vrouwen bij het korps hadden. Daarna nog nn mini racecircuit voor moteren bezocht maar moesten nog veel leren. 65 km 250hm.

  • 06 Mei 2018 - 22:31

    Marion:

    Spectaculaire Guido .Geweldig

  • 06 Mei 2018 - 23:20

    Ser:

    Haha "jeunes" en je mocht toch binnen? :-). Ja mooi, leuke avonturen en je bent in iedergeval goed bezig!!! Keep on biking. Good insjmeere mörge.

  • 07 Mei 2018 - 10:14

    Alex:

    Sjiek Guido !!

  • 07 Mei 2018 - 15:59

    John G:

    Santiago,

    Dat moot toch lekker zien geweest door UT water, lekker aofkeule. Bon voyage

  • 08 Mei 2018 - 12:44

    Silvio:

    Meh jong .... doe bes al bienao dao’

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 16726

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: