Cadier en Keer naar Santiago - Reisverslagen van Guido Spronck - WaarBenJij.nu Cadier en Keer naar Santiago - Reisverslagen van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

Cadier en Keer naar Santiago

De voorbereidingen voor mijn reis zijn in een afrondende fase en heb eigenlijk alles wel zo een beetje bij elkaar. Morgen nog een laatste dag werken en dan vrijdag ga ik samen met mijn schoonbroer John op weg naar Dinant. De weervoorspellingen zijn gunstig dus als we de berg bij Tilff nu ook nog bovenkomen moet het goed komen.

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2018

31e dag melide-santiago

26 Mei 2018

30e dag sarria-melide

25 Mei 2018

29e dag ponferrada-sarria

24 Mei 2018

28e dag astorga-ponferrada

23 Mei 2018

27e dag leon-astorga
Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16715

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: