30e dag sarria-melide - Reisverslag uit Melide, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 30e dag sarria-melide - Reisverslag uit Melide, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

30e dag sarria-melide

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

26 Mei 2018 | Spanje, Melide

Zoals al aangegeven was Sarria helemaal verregend toen ik aankwam masr ook toen ik wegging dus niet zoveel meegekregen. Eerste km's waren saai omdat er geen dorpen op de weg lagen. Na nn 20 km kwamen allemaal kleine gehuchten die hier helemaal leven van de camino. Transportbedrijven die de bagage van albergue tot albergue verplaatsen, maar ook taxi's die personen van en naar santiago vervoeren. Gehuchten waar je nog echt de kippen en de koeien over de straat ziet lopen. Zelf vond ik het toch wel apart toen ik na 2000km te hebben gefietst in een keer Santiago aangegeven zag staan. Gezien de hm ben ik gebleven in Melide waar de inktvis ( lupo)als delicatesse wordt geserveerd. Je hebt hier dan ook meerdere luperia's waar deze wordt opgediend. Ik heb tt geprobeerd, maar je moet volgens mij liefhebber zijn. 62km 900hm.

  • 26 Mei 2018 - 21:52

    Marion:

    Guido je mag trots zijn op je eigen jong.Je heb er ook naar toe geleefd.Morgen maak ik het kaarsje weer aan bij mam en ik heb mam al bedank voor alles .Veel sterkte en succes voor de laatste km.Dikke poen.

  • 27 Mei 2018 - 10:24

    Bets :

    Hoi Guido, dn hart zal wel te kier zien gegane bij het bordsje Santiago. Chapeau veur dun eigen en vaan us. Un hoge buiging vuur dieg!

  • 27 Mei 2018 - 17:22

    Jori:

    Hi Guido, je bent er bijna.
    Heel erg knap wat je doet. Complimenten!
    Groet, Jori

  • 27 Mei 2018 - 17:23

    Jori:

    Hi Guido, je bent er bijna.
    Heel erg knap wat je doet. Complimenten!
    Groet, Jori

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 16713

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: