25e dag burgos-carrion de los condos - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 25e dag burgos-carrion de los condos - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

25e dag burgos-carrion de los condos

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

21 Mei 2018 | Spanje, Carrión de los Condes

In Burgos was gisteren trouwens ook communiefeest, wat te zien was aan de communiekantjs met de lange broek (t was 30gr) en de kravat aan en de meisjes als bruidjes gekleed.Burgos is trouwens altijd een bolwerk geweest van de eta, maar daar is toch niks meer van terug te zien. Vandaag had ik nogal wat km gepland dus ben zonder koffie vertrokken. Na nn 40 km wilde ik toch wel ontbijten en had ik zin in koffie en.. (nee Jan; geen wijn)het was ook al bijna 11 uur. Nu moet je soms 300m van de weg af om in het dorp te komen maar bij de eerste poging ben ik na een blaffende hond en een kat geen levende ziel tegengekomen. 2e poging trof ik gelukkig een oudere man die vertelde dat ze wel nn cafe hadden maar die ging pas om 1 uur open. Het zijn soms echte spookdorpjes hier. Verder heb ik de hele dag alleen maar korenvelden gezien en vlakke ladschappen wat me aan Friesland deed denken 87km 300hm.

  • 21 Mei 2018 - 20:54

    John G:

    Hej Santiago,
    Es Ich dit verhaol lees Daan feit mich dit dinke aon UT leedsje: only the longley. Of aan UT book alleen op de wereld. Aug al biste allein op dit moment en onder UT fietse, geneet vaan de rust en alles UM dich heen, niks moot alles maag!
    Gr dn awwe maat

  • 22 Mei 2018 - 08:11

    Anita:

    zoe is dat John.....trouwens aanders es hr zoe door geit is heer te vreug daor....ieder es Bets......

  • 22 Mei 2018 - 18:30

    Dre En Maria :

    Hoi Guido,

    Hoe gaat het met de benen? Waar ben je vandaag allemaal geweest (dinsdag 22-5)? Je ligt goed op koers lezen we. Wat is het doel voor morgen?

    Groetjes Dre en Maria
    Dit kier oet Kroatie

  • 22 Mei 2018 - 19:08

    Marion:

    Hoi Guido.je bent er bijna ,je bent erbij maar nog niet helemaal. Ik neem mijn petje voor je af jong.Fijne reis nog en succes voor de laatste loodjes .Dikke poen.

  • 23 Mei 2018 - 10:10

    Sea:

    Hoi hoi je bent bijna daar schitterend!!!!!!Jo wist niet dat daar veel koren vandaan kwam Had graag foto s van communie daar gezien maar zul je wel niet hebben he?Verder weer een goede reis Bets moet maar eerder vertrekken Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 16731

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: