15e dag st.foy-la-grande-la reole-captieux - Reisverslag uit Captieux, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 15e dag st.foy-la-grande-la reole-captieux - Reisverslag uit Captieux, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

15e dag st.foy-la-grande-la reole-captieux

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

12 Mei 2018 | Frankrijk, Captieux

Ik had nog niet verteld dat ik in st foy in een refuge was gekomen waar ook Anne en Alain uit Parijs en Martin uit Tilburg verbleven. 'savonds met ons 4en gaan eten in en Italiaans restaurant, waarbij gecommuniceerd werd in frans,engels,nederlands. Kunt je wel voorstellen hoe die gesprekken verlopen. Vandaag heb ik zeker 3 uren lang door de wijnvelden van de bordeauxwijnen mogen fietsen. Zover en zolang je kunt kijken zie je druiven die nu in de snoeiperiode zaten want je zag overal vnl. vrouwen bezig de struiken te knippen. Uitendelijk weer op mijn eindbestemming van die dag gekomen La Reole,maar dit was weer om ongeveer 1 uur. Nu hoor ik jullie al zeggen waarom blijft hij hier dan niet een dag want het gaat niet alleen om het fietsen. Maar zo'n dorp, want meer is het vaak niet heeft een hele mooie oude kerk en daarom heen enkele winkeltjes dus meestal ben je daarop gauw uitgekeken. Dus deze keer ook weer doorgereden en geluncht op een terrein waar aan parachutespringen werd gedaan en terecht gekomen in een refuge in Captieux. Hier ook weer 2 nederlanders,3 fransen, 1 Belg en een Ausralier.83km, 600hm.

  • 12 Mei 2018 - 19:29

    Sea:

    je was gisteren niet op L1 en wij maar wachten.die gesprekken kan ik me wel voorstellen alle talen door elkaar wel gezellig geniet!!!! en morgen weer een goede reis

  • 12 Mei 2018 - 19:44

    Monique En Jo:

    ook wij hebben geluisterd naar L1 en je niet gehoord maakt verder niet uit je reis verloopt gelukkig
    zonder al teveel problemen. Het verhaal snelweg hebben we vaker meegemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 16721

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: