8e dag vezelay-Nevers - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 8e dag vezelay-Nevers - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

8e dag vezelay-Nevers

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

04 Mei 2018 | Frankrijk, Nevers

Ik zie dat het toevoegen van foto's niet echt opschiet dus jullie moeten af en toe eens terug gaan naar een vorig bericht om de foto's te bekijken van het bericht erna. Ik kan er ook niets aan doen maar de server werkt niet altijd zoals ik wil. Gisteravond waren we met 5 Nederlanders en 1 Belg in het huis waar we sliepen die allen caminogangers te voet waren. Onder hen 2 jonge gasten van 23 en 25 jaar oud Stefan uit Roermond en Simon uit Seelen(tussen Antwerpen en Gent). Even jaartje sebatical en dan naar Santiago lopen. Wie doet dat nog, Over "courage" gesproken.
Vandaag gaf de Garmin me een weg door het bos wat een mountainbikeroute was waar ik na 2 uur ook niet meer uitkwam, met mijn 20 kg bepakking. Na lang en veel vragen uiteindelijk toch hier in Nevers aan de Loire gekomen waar ik in la maison de Bernadette logeer. Bernadette is het meisje uit Lourdes die hier schijnbaar al vanaf 1925 ongebalsemt in een schrijn ligt. Morgen stuur ik jullie hiervan de foto, want mocht ik niet maken.
86km en 500hm.

  • 04 Mei 2018 - 23:59

    Zoe, Ryan, Dave En Elisa:

    We hebben je gehoord op de radio! Wat leuk om te horen dat je zo geniet en dat het goed gaat!
    Veel succes de komende dagen, groetjes!

  • 05 Mei 2018 - 09:22

    John Gerardu :

    Hallo Santiago
    Je ziet waar d radio teweeg brengt. Iedereen hoort het. Want de meeste mensen hebben een radio. En vele mensen weten L1 te vinden en horen daar jou verhaal. Van de afgelopen week.dat is ook fijn voor hun.
    Guido ik ga je niet langer ophouden want je moet BIKEN vandaag zaterdag naar La Chatre weer un echte rit un dikke 100 km. Denk aan Google maps om te raadplegen.

    Groet jouw awwe fietskaart

    John

  • 05 Mei 2018 - 11:10

    Monique En Jo:

    Top Guido veer hubbe dich oach geheurd waor een leuk gesprek , succes weer vandaag,

  • 05 Mei 2018 - 11:45

    Nick Spronck:

    Aha, dus het was een mountainbikeroute!?

    Waar het hart van vol is hè (of de Garmin de kluts kwijt is)

    Succes vandaag!

  • 05 Mei 2018 - 20:55

    John Gerardu:

    Nick Ich deenk UT aug.
    Mer toch top

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 16692

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: