dag 7 auxerre-vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu dag 7 auxerre-vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

dag 7 auxerre-vezelay

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

03 Mei 2018 | Frankrijk, Vézelay

Wel lache als ik zie hoeveel mensen de berichtjes lezen, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik hier niet op in kan gaan. Ik zit me hier vaak scheel te kijken op nn tablet van formaat A5 dus schiet niet echt op. Gisteren had ik nog een foto toegevoegd van een watertoren die me toch wel blijft fascineren. Het werkt hier nog steeds en Peters; niks te legionella, ze voegen gewoon wat chloor bij. Vandaag weer een 35 km langs de Yonne gefietst wat natuurlijk lekker opschoot omdat er geen hm inzaten.Die zijn daarna gekomen omdat Vezelay op een berg ligt. Je ziet de kathedraal al van verre opdoemen zoals de foto misschien verduidelijkt.
Hier heb ik alvast voor Jo van Herkenter,Lucy,Pascalle van Marjon,Marita, mam van Bjorn,Henriette en vriend uit Wijlre een kaarsje aangestoken en wat gebeden voor een spoedig herstel, maar zal ik in Santiago herhalen.
60 km, 450hm.

  • 03 Mei 2018 - 22:42

    Marion:

    Danke Guido voor het kaarsje van Pascalle. en nog heel veel succes voor de volgende dagen.Dikke poen.

  • 03 Mei 2018 - 23:12

    Sea:

    danke danke Guido wat leuk dat moet toch helpen ben iedere dag weer benieuwd wat je weer mee hebt gemaakt Goede reis weer morgen

  • 04 Mei 2018 - 09:26

    Lucie:

    Wat lief Guido, dankjewel.

  • 04 Mei 2018 - 20:08

    Dennis Hendriks:

    Guido,

    geniet van je ritten en heel veel fietsplezier!

    Gr. Dennis

  • 04 Mei 2018 - 22:08

    Roger Lemmens :

    Leuke trip
    Mooie verhalen
    Goed bezig

  • 05 Mei 2018 - 11:41

    Nick:

    Jij denkt aan anderen, wij denken aan jou.

    Mooi gebaar van je pap om de kaarsjes aan te steken.

    Op naar de volgende etappe!

    x Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 16717

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: