6e dag troyes-auxerre - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 6e dag troyes-auxerre - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

6e dag troyes-auxerre

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

02 Mei 2018 | Frankrijk, Auxerre

Voodat ik het vergeet moet ik eerst Wil feliciteren met t kampioenschap van Fortuna. Blijkbaar heeft je supporteren zin gehad et bon vacance.
Vandaag een hele tijd over de route national moeten rijden wat de hele tijd op en af gaat. Je merkt het niet direct maar ondertussen maak je toch veel hm die je na vefloop van tijd gaat merken. Ik weet dat t niet de graanschuur van Europa is maar zover je kunt kijken zijn akkerbouwvelden die momenteel volstonden met gele bloemen of al werden bewerkt voor de komende zomer. Uiteindelijk al vroeg aangekomen in Auxerre wat echt weer nn heel mooie stad is boven op een heuvel. Deed me een beetje denken aan Avignon alleen ligt deze stad aan de Yonne en de Rhone heeft natuurlijk wel wat meer aanzien.3 kolossen van kerken waarvan er jammergenoeg 2 helemaal vervallen zijn. Daarentegen mag de kathedraal er dan ook wel wezen. Uiteindelijk een slaapplek gevonden in Maison de Randonneur wat ik toepasselijk vond. 75km, 500hm.

• 02 Mei 2018 - 21:52

John Gerardu:

Hey Guido,

leuke reisverslagen en foto`s, mer mis de santiagoman op de foto`s af en tou. Gooi reis meurrege mer 48 km volgens maps. moos toch 95 kg duije. Top jong

• 02 Mei 2018 - 22:15

Sea:

hoi Guido je gaat goed zeg leuke foto's Morgen weer een goede reis.

• 03 Mei 2018 - 07:49

Ser Prop:

Heerlijk, heerlijk, toch? Goed bezig, je schiet al goed op wanneer je naar de markeringen op kaart kijkt. Ik zie 't er nog van komen dat je een extra rondje moet gaan maken om niet te vroeg in Santiago te zijn:-) Geniet er van en een fijne rit vandaag.

• 03 Mei 2018 - 08:52

Frans:

Succes Guido de bis unne bikkel!

• 03 Mei 2018 - 09:42

Anita:

ha Guido,

fijn tot t zoe good geid bikkel, mer dieg maakdes steeds de foto

• 03 Mei 2018 - 09:42

Anita:

ieg bedoelde tots dieg steeds de foto,s maakdes John vaan Santiagoman.....volgende jaor kint gr die vaan elkaar make haha

• 03 Mei 2018 - 13:08

J Piette:

hoi Guido
    lees iedere dag je reisverslag, respect voor je.
    succes met de rest van je reis en goed fietsweer toegewenst.

• 03 Mei 2018 - 14:41

Monique En Jo:

Guido dat gaat al goed het schiet al lekker op kunnen we straks Bets wat eerder op het vliegtuig zetten.
    veel succes vandaag en morgen.

• 03 Mei 2018 - 21:37

Bets:

Hoi Guido, Dieg bis good bezig en sjoen foto's. Good fietsweer murruge en un gooi reis en hopelijk veel leuke lui oonderweg.
    xxx Bets.

• 04 Mei 2018 - 22:06

Roger Lemmens :

Mooie trip
    leuke verhalen
    goed bezig

• 06 Mei 2018 - 15:13

Marjo:

Hé Guido, je komt echt op hele mooie plekken! Schitterend, ik geniet van de foto's!
    Goeie reis en hopelijk blijft 't weer je goed gezind!!
    Groetjes, Ruud en Marjo