24e dag Santo domingo de la calzada-burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 24e dag Santo domingo de la calzada-burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

24e dag Santo domingo de la calzada-burgos

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

20 Mei 2018 | Spanje, Burgos

Gisteren gaf ik al aan dat het saai begon te worden omdat ik nog steeds in de rioja streek reed, maar vandaag werd het landschap toch weer wat groener. Niet dat het Frankrijk kan evenaren omdat het gewoon veel meer zonneuren heeft en daardoor schraler is. Van het begin af aan voelde ik dat het de eerste 40km maar steeds omhoog bleef gaan totdat ik weer boven op een col kwam. Dat was dan ook in de verte te zien doordat zich de sneeuw liet zien. In Frankrijk ging dit veel meer op en af. Na de top ging het hier ook 5 km flink omlaag en Roger; hij zwabberde toch echt. Nu aangekomen in Burgos wat een hele grote stad is, maar jammergenoeg heel veel nieuw-en hoogbouw. 70 km 700hm

• 20 Mei 2018 - 20:23

Wil Meijers:

Heij Guido
    Genosse,
    Berig oet Aelse.
    Tú vas como una lanza. Muchas impresiones y diversidad, recuerdos maravillosos por ahora y más tarde. Te sigo todos los días y disfruto leyendo tus diarios.
    Nao un paar intensieve daag in Sjpanje, mot boavesjtaonde gesjneeje kook sin - neet (?) ;-)
    Wederom veul plezeer en hauwt tig goot.