3e dag rocroi reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 3e dag rocroi reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

3e dag rocroi reims

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

30 April 2018 | Frankrijk, Reims

Gisteren een begin gemaakt door de champagnestreek. Je heb hier schitterende vergezichten zodat je wel 20 km over de velden kunt kijken. Hier waren trouwens nog geen druivenvelddn te zien maar liggen meer aan de zuidkant van Reims. Hele lange wegen waar jammer genoeg ook veel te hard gereden wordt wat weer te zien is aan de vele dierlijke slachtoffers.Er is hier veel fauna dus heb echt alles zien langskomen. In Reims Christiaan tegengekomen die zijn naam eer aan deed door op onze bikes te passen en wij de kathedraal inkonden om een bougie aan te maken maar ook een tampon te halen voor in mijn Pelgrimspas. Christiaan was trouwens de 2e pelgrim die we tegen het lijf liepen. Inrocroi hadden we al de Nederlander Cor ontmoet die al voor de 3e keer naar Santiago liep. 111km 880hm.

• 30 April 2018 - 17:00

John Gerardu:

Hej Santiagoman ik zie dat je nog 10 km moet en moet vechten tegen de weersomstandigheden. Maar troost je vanaf morgen wordt het beter op weg naar Troyes.

• 30 April 2018 - 20:09

Frans:

Guido heel veel succes verder alleen dat gaat je zeker lukken je bent een bikkel!

• 30 April 2018 - 21:34

Bets:

Hoi Guido, ieg wins tieg veur murruge hiel sjoel weer en Hiele sterke fietsbein. Groetjes Bets

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018