4e dag reims-Sezanne - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 4e dag reims-Sezanne - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

4e dag reims-Sezanne

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

30 April 2018 | Frankrijk, Sézanne

Vandaag was een dag om gauw te vergeten en een gevecht tegen de elementen wind en regen. Gisteravond afscheid genomen van mijn fietsmaat John die maar 3 dagen mee kln ivm zijn werk. Ik heb hem alle kampeerspullen mee teruggegeven omdat het toch wel erg zwaar was maar ook omdat het zoeken naar een slaapplaats vrij gemakkelijk is verlopen. Vanmorgen Kees uit het noorden vh land bij het ontbijt tegengekomen die mijopviel omdat hij op nn soort legerschoenen liep. Hij deed ieder jaar 250 km lopen in etappes van 25 km. Waar hij ophield begon hij weer het jaar er opvolgend. Daarna nog een tochtje gemaakt door Reims dat een heel mooi centrum heeft maar zodra je hier ook buiten bent een beetje liet denken aan Luik en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Daarna toch maar aan de tocht begonnen maar zat om 13 uur nog op 30 km en het bleef maar regenen en nog erger waaien. Uiteindelijk toch om 18 uur hier aangekomen waar ik in een soort bejaardenhuis mag overnachten. 75km 750hm maar voelde als 1500.

• 01 Mei 2018 - 09:54

Anita:

hoi Guido,

t weer weurd beter daan geit t toch weer gemekelijker! dus....op naor t zuide......

• 01 Mei 2018 - 13:40

Marion:

hoi Guido. Is hut weer nou get beter jong.Ich hub hut keerske weer aongedoon aongemaak. De geis nou togh richting het zuiden.

• 01 Mei 2018 - 17:30

Martin Ackermans:

He Guido

Bon voyage , amusez vous avec les sœurs et pères,

• 01 Mei 2018 - 20:11

Monique En Jo:

dat is minder Guido mer der komme vast weer veul sjoen zonnige daag.

• 01 Mei 2018 - 20:22

John Heijnens:

Mocht je problemen tegenkomen van welke aard dan ook vertel dan dat je "a la route de Saint Jacques" bent en je wordt geholpen. Dat was althans onze ervaring van 4 jaar geleden. Veel fietsplezier.

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018