11e dag la chatre-la satourraine - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 11e dag la chatre-la satourraine - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

11e dag la chatre-la satourraine

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

07 Mei 2018 | Frankrijk, La Souterraine

Vandaag weer vroeg weggegaan omdat ik wist dat t warm zou worden en ik had nogal wat hm te gaan. T eerste wat ik tegenkwam of beter gezegd ter ore kwam was een hels kabaal van duizenden en duizenden zwarte hoender. Ik weet njet of we die bij ons ook hebben maar in ieder geval maakte ze een flink kabaal. Daarna kwam ik vast te staan omdat die Fransen gewoon alles afsluiten voor t verkeer maar niet aangeven hoe de omleidingsroute geregeld is. Als fietser ben je dan gauw een uur aan het omrijden. Als mtb-er kan ik gelukkig improviseren. Om een uur had ik zin in nn glas bier en ben ik gestopt in La Souterraine. Met een paar Duitsers die er hetzelfde over dachten was ik blij dat we een refuge hebben gevonden.
70 km 800hm.

  • 07 Mei 2018 - 20:55

    Sea:

    ga zo door Guido vinden het zeer spannend

  • 07 Mei 2018 - 21:26

    Roger Lemmens :

    Heey guido
    Het gaat geweldig aa je vehlen te
    inmiddels al 724 km gefietst volgen google
    Let wel ditis vanuit cadier en kee centrum
    Dus het kan iets afwijken ... haha

  • 07 Mei 2018 - 21:55

    Roger Lemmens:

    Nog een keer zonder type fouten ...
    Heey Guido
    Het gaat geweldig aan je verhalen te lezen.
    Inmiddels heb je al 724 km gefietst volgens Google Maps.
    Let wel dit is vanuit Cadier en Keer centrum
    Dus het kan iets afwijken .... haha
    Ga zo door. Groeten

  • 08 Mei 2018 - 05:01

    Frenske:

    Geit geweldig ge Guido ga zo door!

  • 08 Mei 2018 - 16:56

    Etienne Heijnen:

    Hoi Guido,

    Via Facebook zag ik je vertrek op dag 1, nu 11 dagen verder heb je al 3/4 van frankrijk doorkruist... top.... Leuke korte verhalen lees ik... leuk... ik blijf je volgen.
    Wat is sjiek avontuur... en uitdaging.... en dat voor unne jonge vent van sestig......en neet e pilske..in de middagoor.......meh unne groete kellik......

  • 08 Mei 2018 - 19:51

    Zoe, Ryan, Dave En Elisa:

    Echt leuk die afwisseling van paadjes en wat een avonturen!
    Goed bezig! ga zo door! en laat de biertjes maar smaken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 16702

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: