14e dag perigueu-st foy la grande - Reisverslag uit Sainte-Foy-la-Grande, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu 14e dag perigueu-st foy la grande - Reisverslag uit Sainte-Foy-la-Grande, Frankrijk van Guido Spronck - WaarBenJij.nu

14e dag perigueu-st foy la grande

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

10 Mei 2018 | Frankrijk, Sainte-Foy-la-Grande

Vandaag wist ik dat ik een rustig ritje had dus ben gewoon met de overige wandelaars vertrokken in de Rue de Gambetta bij de Refuge van Simone en Jean. Valt trouwens toch wel op dat het gros van de Santiagogangers wandelaars zijn want ik ben nog steeds geen enkele fietser tegengekomen.
2uur hier aan gekomen maar was geen sterveling te vinden omdat alles dicht was ivm hemelvaart. Heel mooie nieuwe refuge gevonden waar we slapen met Martin (ned) en Anne en Allain(frans). We zitten trouwens in de Perigord, maar la Dordogne snijd hier precies de grens met la Gironde.
65km 300hm.

  • 10 Mei 2018 - 20:25

    Mia:

    Hoi Gido , ik ben nicht van Jo van Herkenter , en wandelvriendin van Sea, geweldig om je nu te volgen , was ook eens mijn droom dit samen met de hond te doen ,maar niet aan gedurft.. Wens je veel geluk en genot een goede reis , en ik geniet van thuis met je mee . Groetjes Mia

  • 11 Mei 2018 - 07:44

    Jja Engie:

    Hey Guido,,
    Leuk om steeds je reisverslagen te lezen.
    Verder lijkt het erop dat je tocht voortvarend verloopt.
    Ik heb nog niets gelezen van pech of lekke banden.
    Als de reis zo verder gaat arriveer je eerder als schema op bestemming.
    Zet hem op.
    Veel plezier !

  • 11 Mei 2018 - 15:52

    Betsy:

    Hei Guido, je gaat als een speer. Gelukkig dat alles goed, alleen niet meer op autowegen rijden!! Zet hem op niet te snel geniet er maar van. Voor je weet ben je weer thuis. Groetjes Betsy Xxx

  • 11 Mei 2018 - 17:39

    Marion:

    hoi 0 Guido. Ik heb je gemist vanmorgen op L 1. Mooie foto's wat je stuurd.Hoeveel km heb nou al gefietst? Geweldig en geniet er nog wat van.Grote poen.

  • 11 Mei 2018 - 17:54

    Frenske:

    Kom op he Guido de geis idd wie un speer volgend jaar gaon iech met

  • 11 Mei 2018 - 19:52

    John G:

    Hej Santiago,

    De zals wel uns sjtoppe bij Zoë un wienmakerij. Oeps Ich moot nog fietse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Als "zondagmorgen fietser" kwam enkele jaren geleden al de wens bij me boven om ooit een keer naar Santiago de Compostella te fietsen. Omdat ik steeds meer gebreken begin te vertonen wil ik dit dan ook niet meer uitstellen maar heb besloten om het dit jaar te gaan proberen.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 16695

Voorgaande reizen:

25 April 2018 - 18 Juni 2018

Cadier en Keer naar Santiago

Landen bezocht: